Swap-bot Time: May 30, 2020 2:58 pm
www.swap-bot.com

ArtCrazy

ArtCrazy
Date Joined: July 28, 2013
Last Online: December 25, 2014
Birthday: December 28, 1963
Country: United States

About Me

Hi! I'm Karen - I L❤O❤V❤E instagram, my tag is @yeah its mom ..... (For some reason here, it doesn't show the two underscore marks between the words... You gotta add them :) come visit me there! I am 50 and live in San Diego, California. I have three teenage boys, two chihuahuas and two cats!

Favorite Crafts

Some crafty Loves: • traveling art journal swaps! • using stencils with spray inks • learning how to paint! • Hand-made envies & postcards • I love crafting cigar boxes into 'treasure boxes' :) • Paper crafting!

Some Favorite Things

💙💚💜MY FAVORITE THINGS💜💚💙

• I love vintage & rustic crafty things, anything Tim Holtz, 7Gypsies, K&Co, and anything old. Treasure hunting at thrift stores, yard sales & estate sales! Anything with birds, bees, dragonflies or owls, anything heart shaped! Quotes, vintage, rustic, repurposed items, and old black & white photos. Feathers and colorful leaves. Surprises are one of my favorite things in the whole world! Art abandonment - having so much fun with it! I love sending & receiving Snail Mail!💙 Road trips, camping, & learning new things!

Crafting Dislikes

• I really Really dislike strong floral, perfumy scented things (gives me a huge headache!) • puffy, cutesy or cheap stickers • kawaii or Sanrio items • slick deco-type tape

*****SOME GENERAL DISLIKES***** •Cigarette & cigar smoke, beer, rudeness.

** please don't send teas, coffees or any food items😊

Swapping!

I enjoy swapping here on SB and I always send on time. Please message me if you have not received in a timely manner, so I can re-send! I'm looking foreword to swapping with you!💜

Ratings

K2regan2 rated for Send A Smile! #9 USA Only on Dec 4, 2014
5
rating
Comment: Thank you for your thoughtful note and great goodies:)
5
rating
Comment: Thank you so much, I love everything!
luluvision rated for Recycled Mail Art on Nov 10, 2014
5
rating
Comment: Loved your envelope! Thank you so much! Adore all the goodies inside! Especially that book washi tape! Haven't seen that one! And the vintage postage stamps! Awesome!
Newberlin rated for Envelopes Hunters 10 on Nov 6, 2014
5
rating
Comment: Hello, thank you for the lovely envelopes! And I think I will also recycle the beautiful envelope you used, it's so cool! :D
Margothecat rated for WTE: Collaged Washi Hearts on Nov 3, 2014
5
rating
Comment: Thanks for re-sending it! The card is cute - thank you for the extra hearts and stickers! This was such a fun swap!
renate rated for Stuffed Envie anything and anybody. on Oct 29, 2014
5
rating
Comment: thanks for the wonderfull swap. Like everything that you send me
5
rating
Comment: I loved the stickers and the envelope :) thank you so much!
florenceantonette rated for Fill an envelope with! on Oct 22, 2014
5
rating
Comment: Karen! Thank you for the great envelope :D
5
rating
Comment: Yay for chihuahuas! Thanks for the great assortment of stuff! Happy swapping! ♥
5
rating
Comment: Thank you for the beautiful card and goodies! I loved everything :)
JaneInSD rated for Make pretty mail- USA #10 on Oct 14, 2014
5
rating
Comment: Thank you for the pretty envelope and cute goodies! :-)
Response: You are welcome!! :) thx for the ❤️😊
5
rating
 
kittyhahahotbot rated for Quick 10 Sticker Swap - USA on Oct 4, 2014
5
rating
Comment: OMG ITS you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Are you craZy? I've never frogotten about you...EVER! Yes, I just opened the envies not too long ago. I simply adored them in their natural state. For you know when you take the plunge life goes on to the next step. i.e, putting it away. But as long as they werent opened they stayed on display. Im so 'appy to hear from you. Nope, thought of you soooooooooooooo often. Im getting misty eyed. Seriously! So what happened? Where did you go? Why? I remember you went over to Instagram and invited me. But I was afraid I couldnt navigate the site. I was sad to see you leave. You probably thought I was going to hold you back. LMFAO. You see, I just learned how to use the computer last year. Yup. I know, right? So since youve left I been loved on this thing, kicked around...I think just for someones sick fun. LOL. You see, what the rest of the world knows Im just learning: Every time you open your mouth you run the risk of getting the crap beat outta ya. LOL, but serious too. And Im thinking to myself "its not always a wonderful cyber world" And then in other scenarios it goes like this: "Gee, sorry Karen. This swap called for 10 stickers, half of what you sent were not stickers and oh BTW just because you sent extras dont think Im gonna give you a heart. I'll be happy to rerate when you make it right, right? Are you freggin LAUGHING your butt off? Ok. Clearly I need therapy. Have you seen or heard any of this before? So where was I? Oh yea, you. Thats code for me. lol. But since youve been gone Ive ventured into hosting. Oh ya I have. I have just one going check it. out. You'll laugh. Im also finding my style....s-l-o-w-l-y. Earlier this year Ive discovered a little site called "youtube". lol but serious. I know! Im building up the courage to try my hand at making a upcycled envelope book and a junk journal. Where did you think all your stuff is heading that you sent? lol. When I saw your name in the swap I thought "No, that cant be her". Then when I rcv your envie I thought "That sure has Karen written all over it especially in the top left hand corner" lol. Seriously, it did look like your style but I said "no, cant be". And it wasnt until I started reading your totally adorable ledger I knew for sure. Woo Hoooooooooooooooooo!!! Someone once said. Oh, I also learned how to upload and copy and paste. Which means I made some cool postcards that you will be rcving. lol. Ok. I think Im done with this rate. lol. Oh and BTW THE 3 is sticking until you come to my profile and ltotally laugh your butt off. Oh bummer it wont let me. I'll have to save that joke for another time. Loving ya gurl.
Response: Hahahahaha! Hey girlie! I could NOT believe when I got your name as a swap partner!!! I came back because I have two adorable friends who host swaps here ... They lured me back! :) check out orneryswife & artybeth !!! So, when I first logged back in to SB, I checked to see if you were still here😊 yippppppppy! The stars were aligned just right, that I got your name as a partner, couldn't believe it!!! I have met the nicest artists thru Instagram, and have enjoyed art journaling a lot! Get over there and figure it out!! I'm like u tho, it always takes me a long time to get on board with technology ... I just recently discovered Youtube also😊😊😊lol! Looking forward to your postcard! Thanks for the ❤️ Happy to have hooked back up with you crazy girl!!!😊😊😊 here's to swappin some more :)
Ktbug77 rated for Post-it Note Variety Pack ~ Swap #1 on Nov 10, 2013
5
rating
Comment: Thanks!
indygirlfriend rated for ATC with a flower on Nov 3, 2013
5
rating
Comment: I am so sorry for the delay in rating... your envie got opened, but then buried in my stack on the desk! Today is my clean up the desk day and I found it! I loved everything! Your ATC is awesome but so was your HM envie and the cute extra's - esp the dog stickers! :) Thank you so much for a great swap!
5
rating
Comment: I am staring at your envie right now. It is TOO CUTE to open!!!!! I LOVE it. It is the cutest thing I have ever received from SB by far!!! Ok now I am opening it... OH MY GOSH!!!!!!! You went above and beyond. I wish I could give you multiple hearts!!! Thank you so much for the cute post its, the cute letter, and the stickers!!!! We need to be friends!!!
Response: Hi Hanna! Thanks for this sweet comment!😊 I kinda dropped off swapbot and have been doing art swaps through Instagram ... Are you on there? Look me up! @yeah_its_mom (don't forget underscores between words😊💕 Glad you liked my envie, I love mail art!
ladygruber rated for QUICK ATC swap #130 on Oct 12, 2013
5
rating
Comment: Thank you for the lovely extras.
Response: Sorry about the extra postage :( xx
mrsb007 rated for SHEET MUSIC ATC with a BUTTERFLY! on Sep 29, 2013
5
rating
Comment: The atc is great and your pens were perfect
TC rated for ATC Mixed Media Swap on Sep 25, 2013
5
rating
Comment: Very nice. I like the subtle use of glitter. :) Glad to hear you are enjoying SB and ATCs!
Artistic rated for Blind Surprise Swap (August) on Sep 21, 2013
5
rating
Comment: Thank you. The bookmark is my favorite.

Rating Overview

Overall Hearts Stars Hosted
5.0000 35 0 0
Completed Fives Threes Ones
30 37 0 0
Type 1 Type 2 Type 3 Uncategorized
0 12 18 0
View all

Currently In

  • the user is not currently in any swaps :(

Currently Hosting

  • the user is not hosting any current swaps

Groups

    the user is not currently in any groups

Comments

kittyhahahotbot on Dec 25, 2014:

MERRY CHRISTMAS!!!!

Elliepatterson on Dec 24, 2014:

image

A Very Merry Christmas to you!!!

anrtist on Nov 24, 2014:


Blessings, cc

kittyhahahotbot on Nov 21, 2014:

Happy Thanksgiving! xox

kittyhahahotbot on Nov 6, 2014:

Your son gave something betta than a heart; he gave me "WHOAHHHHHW"! Thats rad! lol

kittyhahahotbot on Nov 6, 2014:

You may or may not be hilarious. lol

kittyhahahotbot on Oct 4, 2014:

Good Luck has surely smiled upon us Grasshopper. Welcome back! You were missed.:))))) x

kittyhahahotbot on Oct 4, 2014:

That is so wild n' craZy you got me right out the starting gate!

kittyhahahotbot on Oct 4, 2014:

Watch the mail this week for a "big kiss". lol

Login to leave a comment now!